- Szczegóły
- Odsłony: 446
W kwietniu odbyły się egzaminy gimnazjalne:
- 18 kwietnia Historii i WOS-u - 60 minut, oraz języka polskiego - 90 minut,
- 19 kwietnia z przedmiotów przyrodniczych (biologii, chemii, fizyki i geografii) - 60 minut; oraz matematyki - 90 minut,
- 20 kwietnia z języków obcych nowożytnych: w naszej szkole języka angielskiego i niemieckiego: część podstawowa - 60 minut i część rozszerzona - 60 minut.
Arkusze są dostępne na stronie CKE - kliknij tutaj.
Zdjęcia z pierwszego dnia egzaminów jak zwykle poniżej - w postaci galerii.
- Szczegóły
- Odsłony: 261
EWD 2015-2017 i starsze ....
We wrześniu 2017 Centralna Komisja Egzaminacyjna zakualizowała dane Edukacyjnej Wartości Dodanej (EWD) dla szkół typu:
- gimnazjum,
- liceum,
- technikum.
Poszczególne wykresy są generowane m.in. na podstawie uśrednionych wyników egzaminów (gimnazjalnych lub maturalnych) z trzech lat.
- Szczegóły
- Odsłony: 283
Fotki z egzaminu 18-04-2016 ( Historia i WOS)
Fotki z części humanistycznej - 18-04-2016 (poniedziałek)
- Szczegóły
- Odsłony: 245
Aby sprawdzić wyniki egzaminów ON-LINE (w Internecie) należy założyć konto na stronie:
https://uczniowie.oke.poznan.pl/index.php
Po założeniu konta i automatycznym logowaniu należy kliknąć "Moje wyniki" (lewa część okna - pomarańczowe tło menu strony).
Powodzenia !!!
ps. Konto najlepiej założyć kilkanaście dni wcześniej przed ogłoszeniem wyników.
- Szczegóły
- Odsłony: 239
Egzaminy gimnazjalne A.D. 2016.
W 2016 roku uczniowie klas trzecich gimnazjum przystąpią do egzaminów składających się z sześciu części:
- 18 IV 2016 (poniedziałek) rozwiążą test z historii i WOS-u - 60 minut, a następnie przystąpią do egzaminu z języka polskiego - 90 minut,
- 19 IV 2016 (wtorek) rozwiążą test z przedmiotów przyrodniczych (biologii, chemii, fizyki i geografii) - 60 minut, a następnie przystąpią do egzaminu z matematyki - 90 minut,
- 20 IV 2016 (środa) przystąpią do egzaminu z języka nowożytnego (angielski lub niemiecki): najpierw w wersji podstawowej, a następnie rozszerzonej.
Zapraszamy do wzięcia udziału uczniów klas trzecich do SONDY , która pojawi się 20 kwietnia w bocznym lewym panelu pod menu strony.Kliknij więcej, a ... nie pożałujesz ;)
- Ostatnie dni poświęć na analizowanie swoich notatek, rozwiązywanie przykładowych testów, quizów, gier edukacyjnych itp. (wykaz przykładowych stron masz TUTAJ),
- W ostatnich dniach przed egzaminem (np. w weekend) postaraj się wygospodarować 120 minut czasu i rozwiąż co najmniej jeden test, którego nigdy wcześniej nie widziałeś na oczy,
- Dzień przed egzaminem nie próbuj uczyć się trudnych partii materiału - ten czas poświęć na odpoczynek na świeżym powietrzu, spacery, sport - każdy rodzaj ruchu powoduje produkcję w naszym organizmie endorfiny - hormonu szczęścia ;),
- słuchanie relaksacyjnej muzyki, rozmowy w gronie rodziny czy przyjaciół, obejrzenie jakiejś dobrej komedii także może spowodować "wyłączenie się na chwilę" i " naładowanie akumulatorków" - śmiech to zdrowie :),
- Spróbuj nastawić się pozytywnie - unikaj sytuacji (i osób) stresujących,
- Porządnie się wyśpij,
- Na egzamin przyjdź po lekkim posiłku (śniadaniu),
- Nie spożywaj środków (np. napojów energetycznych z dużą zawartością kofeiny i tauryny) i innych medykamentów (np. leków) bez potrzeby i zaleceń - posiłki z odpowiednio dobraną zawartością magnezu, witamin z grupy B i lecytyna w zupełności wystarczą
- Pierwsze chwile (np. 5 minut) po zakodowaniu prac poświęć na przejrzenie i analizę całego testu - nie próbuj w tym czasie rozwiązywać nawet banalnych dla Ciebie zadań
- Straj się nakreślić sobie jakąś taktykę rozwiązywania testu - np. od łatwych do trudnych; 3 razy podchodzę do zadania i nie umiem go rozwiązać - przechodzę do innych - później do niego wrócę ... itp.
- Dokładnie czytaj treść zadań i stosuj się do nich - nawet te zadania, których treść od początku wydaje się niezrozumiała mogą okazać się proste,
- Kojarz ze sobą fakty, zadania ... - czasami zdarzają się w niektórych podpowiedzi do rozwiązania innych,
- Niektóre zadania można rozwiązać poprzez użycie logiki myślenia, np. metody eliminowania błędnych odpowiedzi,
- Staraj się pisać wyraźnie, zwięźle i na temat (rzeczowo) - źle naniesione poprawki (szczególnie w zadaniach otwartych) mogą wpłynąć na Twój wynik,
- Do swoich analiz i wstępnych obliczeń wykorzystaj brudnopis,
- Nie staraj się zaznaczać odpowiedzi zbyt pochopnie lub pod wpływem innych "zewnętrznych" czynników. Lepiej samodzielnie przeanalizuj zadanie jeszcze raz,
- Wystrzegaj się wypowiedzi zbyt "filozoficznych" i zagmatwanych,
- Nie śpiesz się - masz dużo czasu - nie patrz co chwila na zegar,
- Staraj się być skupionym - nie rozglądaj się,
- Twój wynik nie zależy od wylosowanego miejsca - to przecież tylko numerek ;),
- Przed oddaniem swojej pracy jeszcze raz dokładnie ją przejrzyj - zwróć uwagę na poprawne zakodowanie Twoich odpowiedzi.
POWODZENIA !!!